Sunday, January 4, 2009

S'DETOX

S'DETOX dan cara penggunaannya

SUPER DETOX - PRODUK UNIK UNTUK MENGHILANGKAN KETAGIHAN ROKOK, DADAH, ARAK DAN PIL KHAYAL.

Super Detox merupakan salah satu produk "unik" keluaran Desquera Worldwide. Dengan kehadiran Super Detox di pasaran telah banyak membantu perokok-perokok aktif untuk berhenti merokok dan membantu perokok-perokok pasif bagi membersihkan diri dari tar dan nikotin yang telah dihidu ketika berada berhampiran dengan perokok aktif. Super Detox bukan hanya untuk perokok sahaja, tetapi boleh juga digunakan untuk mereka yang ketagihan Dadah, Arak dan Pil Khayal.

Sejajar dengan kempen kerajaan iaitu Kempen TAK NAK Merokok, produk Super Detox sendiri telah memainkan peranan dengan merealisasikan impian para perokok tegar untuk berhenti merokok dengan hasil yang menakjubkan! Ini terbukti dengan testimoni-testimoni yang sedia ada dan semakin bertambah setiap hari.


Tidak perlulah saya nyatakan disini betapa buruknya akibat merokok kerana setiap perokok itu sendiri sedar akan bahaya merokok tetapi masih meneruskan tabiat buruk kerana ketagihan merokok datang dari nikotin yang telah lama berkumpul didalam paru-paru mereka. Mungkin ramai yang tidak tahu mengapa mereka tidak boleh berhenti merokok atau pun gagal berhenti merokok setelah mencuba? Keinginan untuk berhenti merokok perlulah datang dari hati anda sendiri dan barulah di setkan di minda. Kemudian dengan bantuan produk seperti Super Detox, anda dapat menghilangkan rasa ketagihan untuk merokok tersebut secara perlahan-lahan. Anda perlu konsisten menggunakan Super Detox dan hasilnya akan membuatkan anda yakin bahawa anda akan hidup dengan lebih sihat lagi. Saya percaya ramai yang boleh berhenti merokok tanpa bantuan produk Super Detox. Tetapi hanya mereka yang tekad dan mempunyai disiplin diri yang kuat saja mampu berbuat demikian.

Satu botol Super Detox boleh digunakan untuk selama 2 minggu bagi mereka yang merokok 2 kotak sehari. Walau pun dengan hanya sebotol, anda mampu berhenti merokok. Tetapi saya sarankan anda mengambil Super detox secara konsisten dan berterusan sekurang-kurang selama 6 bulan bagi membersihkan paru-paru perokok dari nikotin yang telah terkumpul akibat merokok. Kerana ketagihan merokok adalah disebabkan oleh tar dan nikotin yang terkumpul di dalam badan. Anda telah merokok selama bertahun-tahun dan dapatkah anda bayangkan betapa banyak nikotin yang terkumpul di dalam paru-paru anda? Sekiranya anda ingin tahu, dapatkan ujian x-ray di mana-mana Hospital atau klinik swasta yang berdekatan dengan anda. Saya pasti anda akan pergi membuat medical check up hanya bila anda rasa anda tidak sihat dan kebiasaannya penyakit yang dihidapati sudah di tahap bahaya atau pun kronik. Ketika itu, barulah anda berusaha dan mencari jalan untuk berhenti merokok. Itu pun atas nasihat doktor atau pun takut penyakit semakin melarat.

Maaf jika saya nyatakan disini, ramai diantara perokok yang ingin berhenti merokok menghubungi saya untuk mendapatkan maklumat dan harga Super Detox. Bila saya nyatakan harga Super Detox RM87.00 termasuk penghantaran, ada yang berkata.. "mahalnya harga untuk berhenti merokok...!" Sedarkah anda selama ini anda hisap rokok sekotak RM7.50 untuk sehari (saya ambil harga lama). RM7.50 x 7 hari = RM52.50 seminggu. RM52.50 x 4 minggu = RM210.00 sebulan. Dengan RM210.00 sebulan, apa yang anda dapat dengan merokok? Kemerosotan kesihatan dan persekitaran yang tidak sihat! Anda bukan sahaja merosakkan diri anda sendiri tetapi ahli keluarga dan juga rakan-rakan anda. Jika disimpan, RM210 x 12 bulan = RM2520 setahun. Sekarang harga rokok RM8.20 sekotak. Bagaimana kalau 2 kotak sehari? RM87.00 hanyalah satu jumlah yang kecil untuk mendapatkan kesihatan yang tidak ternilai harganya. Anda fikir-fikirkanlah sendiri...



Disini saya nyatakan beberapa maklumat mengenai produk Super Detox:-

Ramuan : Air Ozon, RO Water, perasa buah-buahan, Senduduk, Misai Kucing dan daun Dukung anak. Mengandungi bahan pengawet, pewarna, perisa asli dan kondisioner yang dibenarkan.

Isi kandungan sebotol Super Detox : 30ml dengan harga pasaran RM77.00 (Semenanjung)/RM82.00 (Sabah/Sarawak) sebotol. (RM10 akan dikenakan untuk 'charge' penghantaran/perkhidmatan pos (1 - 3 hari) .

Servis penghantaran COD (Cash On Delivery) hanya disediakan bagi kawasan lembah klang, Putrajaya dan sebahagian kawasan di Selangor (kawasan sekitar Kajang, Bangi, Sepang, Puchong, Shah Alam, Subang, Banting, Rawang) dan Negeri Sembilan (Nilai, Mantin, Labu). Bagi tempat-tempat lain, penghantaran adalah melalui pos dan anda perlu bank in ke akaun pilihan dibawah:-

Akaun Maybank : 1660 1008 2652 atas nama Meor Abdullah Bin Meor Baharum.

atau pun

Akaun CIMB :14081211103523 atas nama Haslinda @ Yuzlin Binti Husin

Selepas bank in, anda perlu call or sms saya semula dan berikan maklumat bank in seperti tarikh, jam berapa, cawangan bank dan jumlah wang yang di bank in. Sertakan nama penuh, alamat dan nombor telefon untuk mengesahkan penghantaran. Saya akan semak akaun dan membuat penghantaran jika maklumat bank in tepat.


Super Detox tidak memerlukan lesen Kementerian Kesihatan kerana Super Detox ialah makanan sampingan dan bukannya ubat atau diperbuat dari bahan kimia.

Cara penggunaan : Titiskan 10-15 titis ke atas lidah. Kemam mulut buat seketika dan telan. Amalkan setiap hari sebelum sarapan dan malam sebelum tidur. Anda juga boleh menitiskannya sekerap yang mungkin setiap kali ketagihan tiba (Gunakan 3-5 titis Super Detox setiap kali sebelum merokok).

Dapatkan Super Detox sekarang melalui pengedar sah Desquera : 012-9711857 - untuk tempahan dan penghantaran. Anda juga boleh menghubungi nombor H/P diatas untuk pertanyaan dan maklumat lanjut mengenai Super Detox. Terima Kasih.

3 comments: